Насущне

Транс-митець і транс-корпорація

Мистецтво
"Марина Абрамович декілька десятків років тому була доволі цікавим акціоністом, чиї роботи з іншим митцем Улаєм ми згадуємо й досі. Вони намагались наново осягнути стосунки між статями, поєднання чоловічого та жіночого та руйнівну силу кохання. Попри те, що загальноприйнято вважати їхні перфоманси, як «новітній погляд на вільні стосунки» чи якась інша дикість, ми в їх історії любові та актах бачимо влучне зображення кризи сучасних стосунків, коли увесь порядок між-статевих зносин був переписаний навиворіт. Вони мали одружитись і задля того був придуманий перфоманс «Закохані»: коханці мали зустрітись посередині Великої Китайської стіни. Вона мала піти з моря, а він з пустелі та об’єднатись навіки. Проте за роки очікування дозволу та узгодження з китайською владою, «закохані» не дочекались один одного та пройшли цей шлях по Великій стіні задля того, аби попрощатись навічно. В березні цього року Улай помер. А Марина схотіла перейти в «вічне життя», тільки у вигляді голограмами." З повним текстом можна ознайомитись на сайті TELEGRA.PH